Urban Confessions

Ben kalp New York

Posted in web, Şehir by anlamarama on Mayıs 5, 2009

picture-15
New York’u ve ona dair olan her şeyi özledim. Mesela şimdi İstanbul’da değil de güneşli bir New York öğleden sonrasında olsaydım ne yapardım?
Önce gidip susamlı bagel yerdim. Sonra Soho’nun ara sokaklarındaki birkaç butiğe girip çıkar, ardından Miro kahvesinde lattemi yudumlardım. Bir metroya atlayıp Moma’nın köşesinde indikten sonra en az iki saatimi Paul Graham fotoğraflarına bakarak geçirirdim. Ardından tabii ki bununla yetinmeyip Chelsea galerilerinde birkaç saat tüketirdim. Sonunda yorgunluktan bitkin düştüğüm saat dokuz sularında Latitude Bar’da bir margarita, Bungalow 8’te bloddy marry ya da Bed’de viski ısmarlardım. Bu sırada dünyanın her yerinden edindiğim arkadaşlarım da bana eşlik ederdi.
Ama bunun yerine Teşvikiye’deki bir binanın altıncı katında http://www.apartmenttherapy.com/ny sitesine bakarak bundan beş yıl önce İstanbul’a dönmeseydim nasıl bir evde yaşıyor olurum diye düşünüyorum.,

Tagged with: ,

Bir Yanıt Bırakın

