Urban Confessions

Teklif ediyorum

Posted in moda, Şehir by anlamarama on Mayıs 6, 2009

picture-53
5.5.09 tarihinde, öncelikle Ayça’nın doğumgünü olması nedeniye Balıkçı Sabahattin’de toplanılıp midyeli pilav ve turşu menüsüne sahip çıkıldı, sonrasında da tabii ki meşhur Hıdırallez etkinliklerine katılınıp gül ağacına dilekler bağlandı. İlginç olan festivalin sokak aralarından ve mahallelinin ruhundan çıkıp sahilde büyükçe bir alana taşınmış olmasıydı. Ana sahne kurulmuş, backstage oluşturulmuş, ortalığı kolaçan eden güvenlik ekipleri sahaya getirilmiş. Tabii ki bana sorarsanız baharın gelişi, sıcak biranın etkisiyle yok olmuş.
Gece fotoğraf makinem tarafından özenle kaydedildi, bunu görmek isteyenler facebook sayfamdaki 5.5 albümüne bakmak için browser’larını hazırlayabilir. Bir düğün fotoğrafçısı edasıyla ortalarda takılıp, bana her poz verenin yanından uzaklaştım. Beklenmeyen anlarda, sinsice hayatlarına tecavüz ederek istediğim kareleri yakaladım.
Fotoğraflar yalan söylemez. Gecenin özeti şu: çiftler arası asayiş sağlandı, puantyeli elbise Pınar’a yakışıyor, Hande dört kilo vermiş durumda, Hakan işsizliğimizi kutlamak için beni House Cafe’ye bekliyor, Eril geç kalıyor, Lale pek çok fotoda bulanık çıkıyor, Eren’in ateşi başına vurmuş, aileler kaynaşıyor, yakın zamanlarda Umut’un Ayça’ya yüzük takması camiamız tarafından şarkılarla destekleniyor.
Bana da http://www.boraaksu.com/collections_ss09.html koleksiyonundan elbise almak için bahane çıkıyor.

Tagged with: ,

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. aycca said, on Mayıs 6, 2009 at 10:31

    bendeniz dogumgunu sahibi ayca; haberleri gecenin muhabirinden ogreniyor cunku bendeniz bos mideye 5 double raki ile geceyi koy vermis… konsomatris edasi ile bir orda bir burda… sarhos olabildigim iki gunden bir tanesi birakinda dagitiyim 🙂
    hayrola beni istedilerde haberimmi yok…
    gitmemmm ben yerimden memnunummmmm


Bir Yanıt Bırakın

