Urban Confessions

Masayı organize et

Posted in e-dergi, web by anlamarama on Mayıs 8, 2009

Picture 3
Bir yazı okudum. Yüzyıllardır ilk kez sıfır kapitalle bile yeni işler kurulabileceğini, bugünlerin açılımlar için doğru zaman olduğuyla ilgili. Fikre katılıyorum ve uyguluyorum.
Dünkü geniş masa toplantımızı anlattım. Bir grup işsiz olarak görevimizin ilk aşamasını büyük bir titizlikle tamamlayıp 3 domain ismi aldık. Saha araştırmasından çıkan sonuç oldukça ilham verici.
Peki isimleri aldık da plan ne? Alınan bütün domain isimleri için portallar oluşturulacak, bunlardan kazanılan parayla bir kodcu ve web tasarımcısının maaşları ödenecek. Tam zamanlı olarak işe alınacak. Sonrasında reçete şu şekilde:
“Mehmet iki günde bir güzel bir tasarım, Selim haftada en az iki altyapı. Korkma zaten hepsi birbirine benziyor bu yüzden sana iki hafta avans, gerekli kodları yazabilmen için.”
Bu sırada tabii biz de yüksek seviyede çevre tanıma avantajımızı kullanarak projeleri satma peşinde olacağız. Çalışmalara başladım. Sİte no bir kod adıyla yazdığım Ayça’nın kredi kartının ödediği domain önerimiz için bir iki araştırma yaptım. Tabii bu sırada kendimi muhteşem yeniliklerin cazibesine kaptırmaktan da alıkoymadım.http://www.iconeye.com/ evinde, ofisinde değişiklikler yapmak isteyenler için.

Tagged with: ,

Bir Yanıt Bırakın

