Urban Confessions

Başka mısın?

Posted in art, e-dergi, web by anlamarama on Mayıs 10, 2009

Picture 1
Bütün gün eski yazıları okuyup, geçmiş resimlere bakarak zaman geçirdim.
E-kitap projem için doğru fotoğrafları ayıklamak ne kadar zormuş. Ben şişman olduklarımı ayıklamak istiyorum, annem çirkin göründüklerini. Tam birinde karar kılıyoruz bu sefer fotoğraf flu çekilmiş oluyor. Sürekli bir memnuniyetsizlik içinde bir yandan da dizileri takip etmeye çalışarak zor görevimi tamamlıyorum. Şimdi bana tek gereken bir scanner, beş altı saat ve geçmişin izlerini tenime kazıyacak bir fırtına.
Bir bira, yorgunluğumu alıyor. Zübeyir’den gelen beyti karnımı doyuruyor.
Pazar akşamı beyin boşaltması esnasında yemek programları, Dizimax maceraları, facebook duvar yazıları ve http://www.anothermag.com/ var. People başlığı altında Jude Law, Scarlet Johansson, Mia Farrow kaçmaz. Okumaya üşenirseniz resimleri taciz edin.

Bir Yanıt Bırakın

