Urban Confessions

Duvarıma tutkal bulaştı

Posted in art, web by anlamarama on Mayıs 12, 2009

caa
Arkadaşlarımı seviyorum. İlgileneceğim siteleri bana ulaştırıyorlar. Nitelikli inceleme seansımdan sonra, ben de ilgilenenleri bilgilendiriyorum. Bu sabahtan beri sokaklarda olduğum için arada gelen bir iki maili bekletmiş bulundum. Şimdi de biram eşliğinde, bahar havasını tenime yayarken, okunmamış mailleri açıyorum. 1. Aytül sizi twitter’ına eklemiş. 2. Fahri sizi twitter’ına eklemiş. 3. Hamdi sizle arkadaş olmak istiyor. Sil. Sil. Sil.
Ozan sağolsun bugünün kazanan sitesini facebook wall’uma yapıştırmış. http://www.youmightlikethis.com/ Kız, site, amaç, fotoğraf muhteşem. Değerli vaktinizin bir iki dakikasını ayırırsanız sanatsal tatmin kotanız artacak.
Bu sırada Hande yandaki kediyi beslemekte, Hakan çeşitli kokteyller yapıp içmek istediği bilgisini geçiyor. %100 destekliyorum. Yarın akşam törenlerde başlayalım diyorum.

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ozan said, on Mayıs 12, 2009 at 14:41

    Hakan konusunu yürekten destekliyorum.


Bir Cevap Yazın

